Mak sa tak vrátil do klubu, v ktorom naposledy pôsobil ešte na základnej škole.
Slovan Bratislava získal výraznú posilu od útoku, na dva roky sa klubu upísal Róbert Mak
10.6.2024 (SITA.sk) - Vedenie úradujúceho slovenského futbalového šampióna ŠK Slovan Bratislava získalo výraznú posilu do ofenzívy.
„Belasí“ sa dohodli na dvojročnom kontrakte so skúseným krídelníkom Róbertom Makom, ktorý ostatné dva roky strávil v austrálskom klube FC Sydney.
„Veľmi sa tešíme, že Róbert Mak bude v najbližších dvoch sezónach nosiť belasý dres. Prichádza v ňom veľká futbalová kvalita i odhodlanie splniť si svoj sen, ktorým bolo hrať za Slovan na novom Tehelnom poli. Na osobnom stretnutí som z Roba cítil enormnú túžbu nosiť belasý dres a v tej chvíli mi bolo jasné, že bude pre nás správnou voľbou. Verím, že môže byť ďalším lákadlom pre všetkých našich fanúšikov,“ uviedol na klubovom webe generálny riaditeľ Slovana Ivan Kmotrík ml.
Krídelník s bohatými reprezentačnými skúsenosťami a legionárskymi zastávkami v Anglicku, Nemecku, Grécku, Rusku, Turecku, Maďarsku a Austrálii priznal, že má radosť z návratu na miesto, kde robil prvé futbalové kroky.
„Vždy som hovoril, že chcem, aby tento deň raz nastal, a teraz je to tu. Slovan bol a je moja srdcovka, a túžil som si zahrať na novom Tehelnom poli. Chcel by som klubu vrátiť to, čo mi v mladosti dal, a pomôcť k titulu v lige i úspechu v Európe. Teším sa aj na fanúšikov i spoluhráčov, z ktorých viacerých poznám. Teraz už zostáva vrhnúť sa do práce a dobre sa pripraviť na sezónu,“ skonštatoval 33-ročný Mak.
Najčítanejšia najnovšia správa
Poškodená zásielka nie je zodpovednosťou Ježiška, ale predávajúceho
21.12.2024 (SITA.sk) - V rámci sviatkov preferuje čoraz viac spotrebiteľov nákup darčekov online s doručením domov. Týmto spôsobom sa však nedá úplne vyhnúť nečakaným problémom, ako sú poškodené zásielky.
Krehké predmety
Riaditeľka spotrebiteľskej organizácie dTest Eduarda Hekšová radí nepreberať zásielku s poškodenou krabicou, ak obsahuje krehké predmety. Pri prevzatí balíka by mal spotrebiteľ dôkladne zdokumentovať jeho stav a v prípade potreby ihneď kontaktovať predávajúceho.
„Ak sa rozhodnete balík aj napriek zjavnému poškodeniu prevziať, dokumentáciu rozhodne nepodceňte a skúste si natočiť populárny unboxing,“ dodáva Hekšová. Aj v prípade, že nepoškodený balík obsahuje poškodený tovar, je možné ho reklamovať, pretože predávajúci zodpovedá za správne zabalenie výrobku.
Poškodená zásielka
Spotrebiteľ má povinnosť reklamovať poškodenú zásielku priamo u predávajúceho, lebo práve s ním má uzatvorenú zmluvu, nie s prepravcom. Iná situácia nastane, ak si spotrebiteľ objednal vlastného prepravcu, ktorého predávajúci neponúka.
V takom prípade je potrebné reklamáciu riešiť s doručovateľom. Spotrebiteľom sa odporúča skontrolovať zásielku hneď po jej doručení, aby sa vyhli komplikáciám pri reklamácii.
Ľudia často očakávajú, že tovar objednaný na Vianoce dorazí pred Štedrým dňom. Ak sa tak nestane, Hekšová upozorňuje, že majú možnosť odstúpenia od zmluvy.
„Ak predávajúci nedodá tovar v dohodnutom termíne, má spotrebiteľ právo stanoviť dodatočnú lehotu. Ak ani táto lehota nie je splnená, je možné odstúpiť od zmluvy,“ vysvetľuje Hekšová.
Vrátenie tovaru
Online nákupy poskytujú zákazníkom možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu. Toto právo umožňuje odstúpiť od zmluvy, napríklad ak je doručenie dlhšie, než sa očakávalo.
V období Vianoc často obchodníci garantujú doručenie tovaru do Štedrého dňa. Ak tento sľub nesplnia, ide o podstatné porušenie zmluvy.
Preťaženie doručovacích miest
Taktiež je tu riziko preťaženia doručovacích miest. Doručovacie spoločnosti sú niekedy nútené uložiť balíky na alternatívne miesta, ak je pôvodné miesto obsadené. Podľa Hekšovej je dôležité, aby nové miesto bolo podobne dostupné, čo sa týka vzdialenosti aj otváracej doby.
Problémy sa vyskytujú, keď nové miesto nie je obdobné, napríklad keď sú rozdiely v otváracej dobe alebo vzdialenosti značné. Ak sa miesto doručenia zmení na menej dostupné, môže to pre spotrebiteľov predstavovať veľké obmedzenie.
Náhradné miesto doručenia
Niektoré spoločnosti ponúkajú ľuďom možnosť vybrať si náhradné miesto doručenia, čo môže byť výhodné.
„Pre spoločnosti je odhadovanie obsadenosti doručovacích miest zložité,“ dodáva Hekšová, a preto možnosť výberu alternatívneho miesta môže zvýšiť spokojnosť spotrebiteľov. Avšak, nie všetky spoločnosti túto možnosť poskytujú a nie vždy sú v okolí dostupné alternatívne miesta.