• Dnes je: Nedeľa 08. septembra 2024 meniny má Miriama

Kampaň na úsporu energií spoločnosti Henkel Slovensko získala ocenenie v prestížnej súťaži Prokop

Kampaň na úsporu energií spoločnosti Henkel Slovensko získala ocenenie v prestížnej súťaži Prokop

Spoločnosť Henkel Slovensko si opätovne odniesla ocenenie za 2.

23.5.2024 (SITA.sk) - Cenu získala v kategórii Interná komunikácia a Employer Branding za kampaň na úsporu energií, ktorú v minulom roku smerovala na svojich zamestnancov. K projektom postupujúcim do finále sa zaradil aj program na podporu duševného zdravia, ktorý spoločnosť realizuje už od roku 2020.

Víťaznú kampaň na úsporu energií pripravila spoločnosť Henkel Slovensko v spolupráci s komunikačnou agentúrou Seesame. Jej cieľom bolo zvýšiť informovanosť medzi zamestnancami o tom, ako sa ekologicky správať v kanceláriách a hlavne dosiahnuť reálnu merateľnú zmenu v minutých energiách. "Naša kampaň na úsporu energií je dôkazom toho, že aj napohľad bežná téma sa dá spracovať kreatívnym spôsobom. Namiesto striktných príkazov sme priamo na spotrebiče a do spoločných priestorov umiestnili zábavné a výrazné komunikácie, ktoré povzbudzovali zamestnancov k zmysluplnej akcii. Zapojili sme ich aj do videí, v ktorých vo vtipnej interakcii so spotrebičmi názorne ukázali, ako môžu všetci prispieť k úspore energie počas bežného dňa. Teší nás, že kampaň oslovila nielen našich zamestnancov, ale ocenila ju aj odborná porota," hovorí Zuzana Kaňuchová, riaditeľka korporátnej komunikácie Henkel Slovensko, Henkel ČR a Henkel Magyarország.

Vizuálne silná kampaň spolu so zapojením vedenia firmy a zamestnancov priniesla reálne výsledky a významné úspory energie. Vypnutie každej druhej chladničky prinieslo oproti predošlému roku energetickú úsporu až 40 %, efektívnejšie používanie umývačiek usporilo približne 20 % energie a správne nastavené termostaty vyše 15 %. Kampaň je dôkazom, že aj malé praktické kroky a efektívna motivácia vedú k pozitívnej zmene správania.

Spoločnosti záleží aj na duševnom zdraví zamestnancov

Skvelý úspech v súťaži Prokop však dosiahol aj program Dni duševného zdravia, ktorý postúpil do finálneho výberu projektov v kategórii Interná komunikácia a Employer Branding. Spoločnosť Henkel Slovensko ho realizuje pre svojich zamestnancov od roku 2020 a vznikol ako reakcia na krízovú situáciu v spoločnosti a následne nadviazal na pandémiu, počas ktorej mnohí z nich bojovali s osamelosťou, úzkosťou a museli sa prispôsobiť novým spôsobom práce. Program získal širokú podporu zamestnancov, a preto na pravidelnej mesačnej báze funguje dodnes. Doposiaľ sa ho zúčastnilo 28 expertov z rôznych oblastí na mentálne aj fyzické zdravie, ktorí zrealizovali dokopy 40 prednášok. Psychologické a vzťahové témy časom dopĺňajú aj prednášky zamerané na prehlbovanie vzťahov na pracovisku, zdravú výživu a spánok či aktívny životný štýl. "Obľúbenosť programu rastie každým mesiacom, a preto sme sa ho tento rok rozhodli rozšíriť aj o nový formát – podcast s videom na platformách YouTube a Spotify. Pripojiť sa tak budú môcť aj naše kolegyne a kolegovia na materskej či rodičovskej dovolenke. V budúcnosti ho navyše plánujeme rozšíriť aj tematicky – a to prednáškami o finančnej gramotnosti či medzikultúrnej komunikácii, vďaka čomu zasiahneme ešte širšie publikum," uzatvára Zuzana Kaňuchová.

Súťaž Prokop každoročne vyhlasuje a organizuje Asociácia public relations na Slovensku (APRSR), pričom prihlásené projekty posudzuje odborná porota. Rozhodujúcimi kritériami sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky. V aktuálnom ročníku PROKOP 2023 súťažilo 39 prihlasovateľov, ktorí zaregistrovali celkovo až 175 prác. Na slávnostnom galavečere 16. mája si v 17 kategóriách agentúry a klienti odniesli až 79 ocenení. Spoločnosť Henkel Slovensko v súťaži zabodovala aj v minulosti, napríklad projektmi Pečie celé Henkel Slovensko či Športový deň 2020 – Nebuď lama!

Informačný servis

Zdroj WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené

Najčítanejšia najnovšia správa

Vesmírna loď Starliner sa vrátila na Zem, cestu skomplikovalo zlyhanie trysky aj únik hélia

vesmirna lod starliner sa vratila na zem cestu skomplikovalo zlyhanie trysky aj unik helia

7.9.2024 (SITA.sk) - Prvá misia vesmírnej lode Starliner spoločnosti Boeing s astronautmi sa v piatok v noci skončila jej návratom na Zem, no bez posádky. Šesť hodín po tom, čo loď opustila Medzinárodnú vesmírnu stanicu (ISS), pristála na raketovej strelnici White Sands v Novom Mexiku.

Zlyhanie trysky a únik hélia

Ako konštatuje agentúra AP, bol to pokojný záver drámy, ktorá sa začala júnovým štartom dlho odkladaného debutu posádky a rýchlo prerástla do zdĺhavej misie.

Ich cestu k vesmírnej stanici komplikovalo zlyhanie trysky a úniky hélia, a preto americký Národný úrad pre letectvo a vesmír (NASA) rozhodol, že ich návrat loďou Starliner by bol príliš riskantný.

Časť starého vybavenia z ISS

Starliner tak v piatok na Zem priviezol len časť starého vybavenia z ISS. Dvojicu astronautov domov dopraví až vo februári vesmírna loď Dragon spoločnosti SpaceX Elona Muska.

Loď sa na polročnú expedíciu vydá tento mesiac len s dvomi astronautmi, pretože dve miesta sú rezervované pre Wilmorea a Williamsovú.

Viac k téme: Starliner, Vesmírna loď
Zdroj: SITA.sk - Vesmírna loď Starliner sa vrátila na Zem, cestu skomplikovalo zlyhanie trysky aj únik hélia © SITA Všetky práva vyhradené.


Počasie