• Dnes je: Sobota 21. decembra 2024 meniny má Bohdan

SHP Group je hrdým partnerom Slovenského olympijského domu

SHP Group je hrdým partnerom Slovenského olympijského domu

SHP Group, ako najväčší výrobca papierovej hygieny v strednej a juhovýchodnej Európe, je hrdým partnerom Slovenského olympijského domu na XXXIII.

26.7.2024 (SITA.sk) - Pre prevádzku domu zabezpečuje výrobky papierovej hygieny ako sú servítky, papierové utierky a stolové prestieranie v počte viac ako 30 tisíc kusov. Všetky dodávané výrobky boli pod značkou Harmony vyrobené v slovenských výrobných závodoch skupiny SHP Group – v Harmanci a v Slavošovciach. SHP Group je súčasťou holdingu ECO – INVESTMENT a.s.

"Olympijské hry sú unikátnym športovým podujatím, ktoré poskytuje skvelú možnosť vzbudiť záujem o jednotlivé krajiny nielen z pohľadu športu, ale aj prostredníctvom kultúry a priemyslu. Máme čo ponúknuť, aj sa máme čím pochváliť. Naše výrobky sú nie len kvalitné, ale aj vizuálne atraktívne. Servítky a papierové prestieranie sme vytvorili na mieru s logom Slovenského olympijského domu," uviedol prezident holdingu ECO – Investment a.s. Milan Fiľo.

Kulisami tohtoročných olympijských hier v Paríži budú Louvre, Víťazný oblúk, Eiffelova veža či zámok Versailles. Jedným z ikonických miest podujatia sa však stane aj park La Villette na severovýchode Paríža, kde vznikne Park národov. Nebude sa v ňom síce bojovať o olympijské medaily, ale očakáva sa, že ho navštívi počas olympijských hier viac ako 700-tisíc návštevníkov. Jeho súčasťou bude 13 národných domov, vrátane Slovenského olympijského domu Maison Slovaque. Slovensko tak dostane príležitosť odprezentovať svoju kultúru či gastronómiu. V rámci cateringu sa totiž budú podávať aj mäsové výrobky značky TAURIS, ktorá tiež patrí do skupiny ECO – INVESTMENT a.s.

"Veľmi nás teší, že organizátori Slovenského olympijského domu oslovili práve našu spoločnosť s ponukou na hygienické zabezpečenie takéhoto významného podujatia. Papier vyrábame viac ako 200 rokov a sme veľmi hrdí, že môžeme rokmi získavanú odbornosť odprezentovať aj na olympijských hrách, a tým prispieť k čo najviac kvalitnému zážitku návštevníkov Slovenského domu," povedal generálny riaditeľ SHP Group Richard Žigmund.

ECO – INVESTMENT a.s.

ECO-INVESTMENT, a.s. je česko-slovenský priemyselno-investičný holding vedený priemyselníkom Milanom Fiľom. Pokrýva dlhodobé investície v rámci celej Európy. Hlavnými oblasťami investícií sú výroba celulózy a papiera, energetika, potravinárstvo a reality. Od jeho založenia je holding prítomný vo viacerých charitatívnych projektoch v oblasti zdravotníctva, vzdelania, kultúry a športu.

Informačný servis

Zdroj WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené

Najčítanejšia najnovšia správa

Poškodená zásielka nie je zodpovednosťou Ježiška, ale predávajúceho

poskodena zasielka nie je zodpovednostou jeziska ale predavajuceho

21.12.2024 (SITA.sk) - V rámci sviatkov preferuje čoraz viac spotrebiteľov nákup darčekov online s doručením domov. Týmto spôsobom sa však nedá úplne vyhnúť nečakaným problémom, ako sú poškodené zásielky.

Krehké predmety

Riaditeľka spotrebiteľskej organizácie dTest Eduarda Hekšová radí nepreberať zásielku s poškodenou krabicou, ak obsahuje krehké predmety. Pri prevzatí balíka by mal spotrebiteľ dôkladne zdokumentovať jeho stav a v prípade potreby ihneď kontaktovať predávajúceho.

„Ak sa rozhodnete balík aj napriek zjavnému poškodeniu prevziať, dokumentáciu rozhodne nepodceňte a skúste si natočiť populárny unboxing,“ dodáva Hekšová. Aj v prípade, že nepoškodený balík obsahuje poškodený tovar, je možné ho reklamovať, pretože predávajúci zodpovedá za správne zabalenie výrobku.

Poškodená zásielka

Spotrebiteľ má povinnosť reklamovať poškodenú zásielku priamo u predávajúceho, lebo práve s ním má uzatvorenú zmluvu, nie s prepravcom. Iná situácia nastane, ak si spotrebiteľ objednal vlastného prepravcu, ktorého predávajúci neponúka.

V takom prípade je potrebné reklamáciu riešiť s doručovateľom. Spotrebiteľom sa odporúča skontrolovať zásielku hneď po jej doručení, aby sa vyhli komplikáciám pri reklamácii.

Ľudia často očakávajú, že tovar objednaný na Vianoce dorazí pred Štedrým dňom. Ak sa tak nestane, Hekšová upozorňuje, že majú možnosť odstúpenia od zmluvy.

„Ak predávajúci nedodá tovar v dohodnutom termíne, má spotrebiteľ právo stanoviť dodatočnú lehotu. Ak ani táto lehota nie je splnená, je možné odstúpiť od zmluvy,“ vysvetľuje Hekšová.

Vrátenie tovaru

Online nákupy poskytujú zákazníkom možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu. Toto právo umožňuje odstúpiť od zmluvy, napríklad ak je doručenie dlhšie, než sa očakávalo.

V období Vianoc často obchodníci garantujú doručenie tovaru do Štedrého dňa. Ak tento sľub nesplnia, ide o podstatné porušenie zmluvy.

Preťaženie doručovacích miest

Taktiež je tu riziko preťaženia doručovacích miest. Doručovacie spoločnosti sú niekedy nútené uložiť balíky na alternatívne miesta, ak je pôvodné miesto obsadené. Podľa Hekšovej je dôležité, aby nové miesto bolo podobne dostupné, čo sa týka vzdialenosti aj otváracej doby.

Problémy sa vyskytujú, keď nové miesto nie je obdobné, napríklad keď sú rozdiely v otváracej dobe alebo vzdialenosti značné. Ak sa miesto doručenia zmení na menej dostupné, môže to pre spotrebiteľov predstavovať veľké obmedzenie.

Náhradné miesto doručenia

Niektoré spoločnosti ponúkajú ľuďom možnosť vybrať si náhradné miesto doručenia, čo môže byť výhodné.

„Pre spoločnosti je odhadovanie obsadenosti doručovacích miest zložité,“ dodáva Hekšová, a preto možnosť výberu alternatívneho miesta môže zvýšiť spokojnosť spotrebiteľov. Avšak, nie všetky spoločnosti túto možnosť poskytujú a nie vždy sú v okolí dostupné alternatívne miesta.


Počasie