• Dnes je: Štvrtok 11. augusta 2022 meniny má Zuzana

WOOD & Company predstavuje po 30 rokoch novú vizuálnu identitu

WOOD & Company predstavuje po 30 rokoch novú vizuálnu identitu

WOOD & Company, významná finančná skupina v strednej a východnej Európe, mení svoju vizuálnu identitu.

30.6.2022 (Webnoviny.sk) - WOOD & Company, významná finančná skupina v strednej a východnej Európe, mení svoju vizuálnu identitu. Tá má jasne podporiť kľúčové atribúty skupiny - skúsenosti, stabilitu a rast, ktoré ju definujú a prostredníctvom nich sa prihovára k okolitému svetu. V priebehu nasledujúcich mesiacov uvedie skupina do života novú vizuálnu identitu a webové stránky. Redizajnu sa dočkajú aj klientske portály a ďalšie formáty, ktoré reprezentujú WOOD & Company smerom k verejnosti.

"Za posledných tridsať rokov sa trh výrazne zmenil. A aj keď o sebe občas tvrdíme, že sme tak trochu dinosaury, čo sa týka prístupu ku klientom sme vždy inovatívni. Máme za sebou skúsenosti a  rad úspešných projektov, ktoré dodávajú našej značke dôveryhodnosť.

V posledných mesiacoch vytvárame nové investičné príležitosti zamerané na širšiu klientelu. Nastal čas na zmenu. Nová identita lepšie vystihuje, kto sme a kam chceme ísť. Verím, že podporí modernejšie vnímanie značky," hovorí Ľubomír Šoltýs, partner WOOD & Company.

"Nové smery nevznikajú nasledovaním starých pravidiel. Vo finančnom svete vždy víťazila odvaha, dravosť a zdravá kondícia. Naša nová identita odráža hodnoty spoločnosti aj  zakladateľov. Verím, že nám pomôže posilniť imidž silného hráča na trhu," doplňuje Martin Šmigura, investičný riaditeľ WOOD & Company.

Na postupnú zmenu obchodnej stratégie WOOD & Company reaguje modernizáciou svojho prístupu k marketingu a zmenou vizuálnej identity. Od veľmi konzervatívneho vizuálneho štýlu sa presúva k modernejšiemu brandingu. Ten dotvára aj nový claim "Invest only in what you believe in", ktorý reflektuje DNA spoločnosti. "Vo WOOD & Company je štandardom, že do vlastných produktov vkladajú osobné financie nielen všetci traja majitelia, ale často aj zamestnanci, ktorí investičné produkty pre klientov vytvárajú. Prečo? Pretože našim produktom veríme," dodáva Martin Šmigura.

Novému logu dominuje červený nápis WOOD podporený ostrým stredom písmena W. "Inšpiráciou pri práci boli dôrazné slová ako sebavedomie, rast a stabilita. Vychádzali sme z časti fragmentov pôvodného loga, zostala hierarchia hlavného slova WOOD a doplňujúce & Company v druhom riadku. Zmenili sme  serifové písmo na moderné groteskovké Atyp Bold od typografického štúdia Suitcase, ktoré pripravilo toto písmo pre WOOD na mieru. Zelená farba je upravená tak, aby značka získala suverénnejší výraz, a sýta červená dodala novému štýlu modernú energiu," dodáva ku genéze loga Jonatan Kuna zo štúdia Najbrt, ktoré stojí za návrhom novej identity.

"V rámci rebrandingu sme si prešli všetkým, čo k tomu patrí: od nastavenia stratégie brandu, cez tone of voice, tvorbu nového claimu aj novej identity. Spolupráca zahŕňala päť agentúr. S BizBuilders a Unicorn Attacks sme začali definíciou značky, nastavením tone of voice a novým claimom. Na nich nadviazalo štúdio Najbrt návrhom vizuálnej identity. Na novom webe spolupracujeme s českým štúdiom Apploud, o texty a brand video sa postaralo štúdio ShortCut. Teším sa tejto kolaborácii šikovných ľudí, a z výsledku, ktorý postupne uvádzame do života," hovorí Zuzana Kopanicová, marketing specialist WOOD & Company.

Informačný servis


Najčítanejšia najnovšia správa

Cestovný ruch po pandémii ožíva a na Slovensko sa vracajú zahraniční turisti, medzi TOP destinácie patrí Bratislavský kraj

cestovny ruch po pandemii oziva a na slovensko sa vracaju zahranicni turisti medzi top destinacie patri bratislavsky kraj

Služby ubytovania v zariadeniach cestovného ruchu využilo v júni tohto roka 491-tisíc hostí. V medziročnom porovnaní mali hotely a ostatné ubytovacie zariadenia o 71 % viac návštevníkov.

Väčšinu návštevníkov tvorili Slováci

Bolo to však stále takmer o pätinu menej ako v rovnakom mesiaci pred pandémiou v roku 2019. Hostia strávili v ubytovacích zariadeniach v júni 1,2 milióna nocí, priemerná dĺžka pobytu bola 2,5 noci. Informoval o tom vo štvrtok Štatistický úrad SR.

Takmer 70 % návštevníkov tvorili domáci hostia, v hoteloch a penziónoch ich bolo v júni ubytovaných 334-tisíc, išlo o 1,4-násobný medziročný nárast.

V porovnaní s predkovidovým júnom 2019 chýbala už len necelá desatina domácich návštevníkov. Ich počet v ubytovacích zariadeniach už prekonal júnové hodnoty z rokov 2017 a 2018. V porovnaní s júnom 2019 bolo v hoteloch a penziónoch o 9 % menej Slovákov a o tretinu menej cudzincov.

Návrat zahraničnej klientely

Aj v júni pokračoval postupný návrat zahraničnej klientely, medziročne vzrástla 3,3-násobne a ubytovacie zariadenia navštívilo 157-tisíc cudzincov.


Vyšplhali sa tak na dvojtretinovú návštevnosť v porovnaní s júnom 2019. Stúpol tak aj podiel cudzincov na celkovom počte hostí.

Kým v prvých dvoch rokoch pandémie mali návštevníci zo zahraničia podiel na návštevnosti približne 17 %, v júni tohto roka už 32 %. V júni 2019 predstavovali až 40 % celkovej návštevnosti.

Najnižšia návštevnosť bola v Nitrianskom kraji


Medziročný rast návštevnosti sa prejavil vo všetkých krajoch. Najviac hostí sa v júni ubytovalo v Bratislavskom kraji, a to 113-tisíc osôb, z toho viac ako polovicu tvorili zahraniční návštevníci.


Nasledovali Žilinský a Prešovský kraj, ktoré oproti Bratislavskému kraju mali iba štvrtinový podiel zahraničných návštevníkov. Spolu tieto tri kraje vytvorili 60 % celkovej návštevnosti, najnižšia návštevnosť bola v Nitrianskom kraji.

V prvom polroku tohto roka sa ubytovalo v zariadeniach cestovného ruchu 1,9 milióna návštevníkov. V porovnaní s rovnakým obdobím v roku 2019 chýbala necelá tretina návštevníkov.


V prvom polroku využilo služby ubytovania 589-tisíc cudzincov, v roku 2019 ich bolo takmer dvojnásobne viac, teda 1,1 milióna.


Pri domácich návštevníkoch bol pokles návštevnosti o necelú štvrtinu oproti roku 2019, od začiatku roka využilo služby ubytovania 1,3 milióna domácich hostí. Hostia strávili v ubytovacích zariadeniach takmer 5 miliónov nocí, v roku 2019 to bolo 7,6 milióna nocí.

Zdroj WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené

Počasie