• Dnes je: Streda 24. apríla 2024 meniny má Juraj

Vodiči sa čoskoro dočkajú jazdy po D4 a R7. Zhotoviteľ potvrdil dokončenie nových úsekov

Vodiči sa čoskoro dočkajú jazdy po D4 a R7. Zhotoviteľ potvrdil dokončenie nových úsekov

Aj po dokončení úsekov D4 a R7 nebude stále k dispozícii prepojenie medzi diaľnicami D1 a D4.

Spoločnosť D4R7 Construction z technického hľadiska už dokončila ďalšie nové úseky diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 a v nedeľu 26. septembra ich oficiálne odovzdá do užívania vodičom.

Hlavný zhotoviteľ úsekov D4 a R7 v Bratislave a okolí v rámci PPP projektu o tom informoval v stredu s tým, že doprava v hlavnom meste dosiahne veľký míľnik.

Dĺžka viac ako 50 kilometrov

Diaľnica D4 a rýchlostná cesta R7 budú mať celkovú dĺžku viac ako 59 kilometrov, vrátane 14 križovatiek a 122 mostných konštrukcií. Ako oznámil zhotoviteľ, najnovšie otvára úsek D4 od križovatky Bratislava – Jarovce až po križovatku Bratislava – Juh (kedysi známa ako Ketelec).


Táto časť projektu zahŕňa aj nový Lužný most cez Dunaj, ktorý je súčasťou tzv. dunajského súmostia dlhého tri kilometre. Zároveň bude otvorená aj zvyšná časť R7 v úseku Bratislava, Nivy – Bratislava, Juh, ktorá dovedie obyvateľov južných obcí až priamo do hlavného mesta. Na otvorenie ešte čaká krátka časť D4 v okolí Ivanky pri Dunaji.

Chýba prepojenie medzi diaľnicami

Aj po dokončení úsekov D4 a R7 nebude stále k dispozícii prepojenie medzi diaľnicami D1 a D4. To mal zabezpečiť štát pôvodne do konca januára 2019, ale svoj záväzok doteraz nesplnil.


Vodiči si tak na prepojenie oboch diaľnic budú musieť počkať podľa odhadov niekoľko rokov, pretože Národná diaľničná spoločnosť iba nedávno začala verejné obstarávanie na rozšírenie D1 pri Bratislave, vrátane jej napojenia na D4. Predpokladaná lehota výstavby je tri a pol roka.

Zdroj WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené

Najčítanejšia najnovšia správa

dm je štvrtou najobľúbenejšou značkou na Slovensku

dm je stvrtou najoblubenejsou znackou na slovensku

24.4.2024 (SITA.sk) - V aktuálnej štúdii zákazníckej skúsenosti, ktorú v roku 2023 zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku už po siedmykrát, sa v celkovom hodnotení dm drogerie markt umiestnila na štvrtom mieste, hneď po kníhkupectvách Martinus a Panta Rhei a Fio banke. Prieskum uka?zal, z?e vyššia inflácia a zvyšovanie cien prinútili zákazníkov viac plánovať svoje útraty.

„Je dôležité, aby sme ako spoločnosť promptne a flexibilne reagovali na rôzne a meniace sa požiadavky našich zákazníkov. Nie je to vždy iba jednoduché a preto nás teší, keď máme na zákaznícku skúsenosť so značkou dm pozitívnu spätnú väzbu. Ďakujeme, vážime si to,“ povedal Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.

Vni?manie znac?ky za?kazni?kom ovplyvn?uju? aj jej za?va?zky voc?i z?ivotne?mu prostrediu a spoloc?nosti

V tohtoroc?nom prieskume za?kazni?ckej sku?senosti respondenti hodnotili aj to, do akej miery sa podl?a nich kaz?da? zapojena? spoloc?nost? zaviazala k poziti?vnemu vplyvu na z?ivotne? prostredie c?i l?udi?. V tomto hodnotení sa spoločnosť dm drogerie markt dostala na druhé miesto. Pri?spevok spoločnosti do komunity a jej spoloc?enská angaz?ovanost? totiž nie je vnímaná len cez environmenta?lne aktivity, ale zahr?n?a obs?i?rnejs?i? rozsah vy?ziev, ktory?m je pre zachovanie kvality a dobre?ho mena potrebné čeliť. Podl?a tohtoroc?nej s?tu?die 52 % respondentov prejavilo ochotu priplatit? si za produkty a sluz?by od firiem, ktore? sa snaz?ia napl?n?at? eticke? princi?py a byt? spoloc?ensky zodpovedne?. Najva?c?s?i? za?ujem o tu?to te?mu opa?tovne prejavuju? mlads?ie genera?cie, ako su? milenia?li a genera?cia Z. Najvy?znamnejs?i? pokles na?klonnosti k udrz?atel?ne?mu na?kupu sa prejavil pri genera?cii 35 až 44 rokov.

Poznámka: S?tu?dia predstavuje vy?sledky hodnotenia pohl?adu za?kazni?ka, a teda nemusi? odra?z?at? skutoc?ny? stav ESG (environmentálne, sociáne a ridiace kritériá) zapojeny?ch spoloc?nosti?.

„Zvyšovanie cien prinútilo mnohých zákazníkov, aby prehodnocovali a viac premýšľali nad tým, ako minú svoje financie. Zdržanlivejšie správanie zákazníkov napokon mnohé značky motivovalo k tomu, aby nachádzali nové spôsoby ako rozvíjať a posilňovať zákaznícku skúsenosť,“ uviedla Lygia Fullbrook, Associate Partner KPMG na Slovensku zodpovedná za Poradenské služby.

Prieskum zákazníckej skúsenosti na Slovensku pripravila spoločnosť KPMG

KPMG Customer Experience Excellence je celosvetový prieskum zákazníckej skúsenosti. Ten každoročne hodnotí najlepšie značky sveta a zostavuje rebríček zákaznícky najobľúbenejších spoločností. Na základe jeho dlhoročných výskumov sa každá vynikajúca zákaznícka skúsenosť dá opísať jedinečnou metrikou šiestich pilierov – The Six PillarsTM. Touto metodikou sa prieskum realizoval na Slovensku už po siedmykrát. Zber dát sa uskutočnil v roku 2023. Svoju skúsenosť so 133 značkami v desiatich sektoroch vyjadrilo viac ako 2 500 respondentov z celého Slovenska.

Informačný servis


Počasie