• Dnes je: Štvrtok 13. augusta 2020 meniny má Ľubomír

Slovenskej pošte sa znižuje počet reklamácií, opodstatnených nie je ani polovica

Slovenskej pošte sa znižuje počet reklamácií, opodstatnených nie je ani polovica

Najčastejšie zákazníci reklamovali nedodanie zásielky, čo z celkového počtu podaní bolo 30 %.

1.4.2020 (Webnoviny.sk) - Slovenská pošta, a. s., dostala v minulom roku 51 155 reklamácií na poskytovanie svojich služieb, z ktorých až 42 % vyhodnotila ako opodstatnené. Najčastejšie zákazníci reklamovali nedodanie zásielky, čo z celkového počtu podaní bolo 30 %. Ako v utorok informovala štátna poštová spoločnosť, najmenej reklamácií podali ľudia za nevyplatenie dobierkovej sumy.

Celkový počet reklamácií za posledné tri roky aj na základe podnetov zákazníkov klesol o vyše desaťtisíc.

"Najvýraznejší pokles z pohľadu opodstatnenosti reklamácií sme zaznamenali v prípade reklamovania nedodania doručenky (- 45,43 %), nevyplatenia dobierkovej sumy (- 8,93 %) a nevyplatenia sumy poštového poukazu (- 6,6ý %). V prípade reklamácie za poškodenie zásielky, nedodanie zásielky a oneskorené dodanie zásielky počet opodstatnených reklamácií narástol," uviedla hovorkyňa Slovenskej pošty Eva Rovenská.

Slovenská pošta ročne spracuje viac ako 580 miliónov transakcií, z ktorých je reklamovaných menej ako 0,01 %. "Našou snahou je vychádzať v ústrety zákazníkom a rozvíjať prozákaznícky prístup spoločnosti. V súlade so stratégiou Pošta 2020 sú pre Slovenskú poštu podnety od zákazníkov prínosom v zlepšovaní poštových služieb," dodala Rovenská. Slovenská pošta podľa podnetov a pozorovaní ľudí, napríklad, upravila otváracie hodiny vybraných pobočiek, pristúpila k úprave nastavenia vyvolávacích systémov podľa vyťaženosti vybraných poštových prevádzok a zapracovala zmenu procesov do interných procesov.

Viac k téme: poštová zásielka

Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.

Počasie