• Dnes je: Streda 24. apríla 2024 meniny má Juraj

Najväčšiu dôveru občanov získal minister Budaj, Matovič v prieskume úplne pohorel

Najväčšiu dôveru občanov získal minister Budaj, Matovič v prieskume úplne pohorel

Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky pre reláciu Na telo s Michalom Kovačičom televízie Markíza, ktorý uskutočnila agentúra Focus od 19.

13.2.2022 (Webnoviny.sk) - Najdôveryhodnejším členom vlády je minister životného prostredia Ján Budaj (OĽaNO) so ziskom 34 percent. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky pre reláciu Na telo s Michalom Kovačičom televízie Markíza, ktorý uskutočnila agentúra Focus od 19. do 26. januára na vzorke 1 017 respondentov.

Premiér skončil na 2. mieste

Na ďalšom mieste sa umiestnil premiér Eduard Heger (OĽaNO), ktorému svoj hlas odovzdalo 33 percent opýtaných. Prvú trojicu z pohľadu dôvery uzatvára minister zdravotníctva Vladimír Lengvarský (nom. OĽaNO), ktorému dôveruje 32 percent voličov.

Na ďalších miestach sa umiestnili šéf rezortu hospodárstva Richard Sulík (dôvera 31 percent), minister školstva Branislav Gröhling (30 percent), minister práce, sociálnych vecí a rodiny Milan Krajniak (29 percent), šéf rezortu diplomacie Ivan Korčok (29 percent), minister dopravy Andrej Doležal (28 percent), minister vnútra Roman Mikulec (24 percent), minister obrany Jaroslav Naď (24 percent), ministerka spravodlivosti Mária Kolíková (23 percent), vicepremiérka Veronika Remišová (21 percent), ministerka kultúry Natália Milanová (18 percent), podpredseda vlády pre legislatívu a strategické plánovanie Štefan Holý (16 percent), minister pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Samuel Vlčan (16 percent).

Matovič sa ocitol na chvoste v rebríčku

Najmenej dôveryhodným členom vlády je minister financií Igor Matovič (OĽaNO), ktorého podpora z pohľadu účastníkov prieskumu je na úrovni 13 percent.

Najväčší percentuálny nárast v porovnaní s posledným prieskumom verejnej mienky o dôveryhodnosti členov vlády zaznamenali Milan Krajniak a Veronika Remišová.

Obaja si polepšili o šesť percent. Naopak, v rebríčku sa najviac prepadol minister zahraničných vecí Ivan Korčok (nom. SaS), konkrétne mu dôveru vyslovilo o päť percent účastníkov prieskumu menej.

Zdroj WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené

Najčítanejšia najnovšia správa

dm je štvrtou najobľúbenejšou značkou na Slovensku

dm je stvrtou najoblubenejsou znackou na slovensku

24.4.2024 (SITA.sk) - V aktuálnej štúdii zákazníckej skúsenosti, ktorú v roku 2023 zrealizovala spoločnosť KPMG na Slovensku už po siedmykrát, sa v celkovom hodnotení dm drogerie markt umiestnila na štvrtom mieste, hneď po kníhkupectvách Martinus a Panta Rhei a Fio banke. Prieskum uka?zal, z?e vyššia inflácia a zvyšovanie cien prinútili zákazníkov viac plánovať svoje útraty.

„Je dôležité, aby sme ako spoločnosť promptne a flexibilne reagovali na rôzne a meniace sa požiadavky našich zákazníkov. Nie je to vždy iba jednoduché a preto nás teší, keď máme na zákaznícku skúsenosť so značkou dm pozitívnu spätnú väzbu. Ďakujeme, vážime si to,“ povedal Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt.

Vni?manie znac?ky za?kazni?kom ovplyvn?uju? aj jej za?va?zky voc?i z?ivotne?mu prostrediu a spoloc?nosti

V tohtoroc?nom prieskume za?kazni?ckej sku?senosti respondenti hodnotili aj to, do akej miery sa podl?a nich kaz?da? zapojena? spoloc?nost? zaviazala k poziti?vnemu vplyvu na z?ivotne? prostredie c?i l?udi?. V tomto hodnotení sa spoločnosť dm drogerie markt dostala na druhé miesto. Pri?spevok spoločnosti do komunity a jej spoloc?enská angaz?ovanost? totiž nie je vnímaná len cez environmenta?lne aktivity, ale zahr?n?a obs?i?rnejs?i? rozsah vy?ziev, ktory?m je pre zachovanie kvality a dobre?ho mena potrebné čeliť. Podl?a tohtoroc?nej s?tu?die 52 % respondentov prejavilo ochotu priplatit? si za produkty a sluz?by od firiem, ktore? sa snaz?ia napl?n?at? eticke? princi?py a byt? spoloc?ensky zodpovedne?. Najva?c?s?i? za?ujem o tu?to te?mu opa?tovne prejavuju? mlads?ie genera?cie, ako su? milenia?li a genera?cia Z. Najvy?znamnejs?i? pokles na?klonnosti k udrz?atel?ne?mu na?kupu sa prejavil pri genera?cii 35 až 44 rokov.

Poznámka: S?tu?dia predstavuje vy?sledky hodnotenia pohl?adu za?kazni?ka, a teda nemusi? odra?z?at? skutoc?ny? stav ESG (environmentálne, sociáne a ridiace kritériá) zapojeny?ch spoloc?nosti?.

„Zvyšovanie cien prinútilo mnohých zákazníkov, aby prehodnocovali a viac premýšľali nad tým, ako minú svoje financie. Zdržanlivejšie správanie zákazníkov napokon mnohé značky motivovalo k tomu, aby nachádzali nové spôsoby ako rozvíjať a posilňovať zákaznícku skúsenosť,“ uviedla Lygia Fullbrook, Associate Partner KPMG na Slovensku zodpovedná za Poradenské služby.

Prieskum zákazníckej skúsenosti na Slovensku pripravila spoločnosť KPMG

KPMG Customer Experience Excellence je celosvetový prieskum zákazníckej skúsenosti. Ten každoročne hodnotí najlepšie značky sveta a zostavuje rebríček zákaznícky najobľúbenejších spoločností. Na základe jeho dlhoročných výskumov sa každá vynikajúca zákaznícka skúsenosť dá opísať jedinečnou metrikou šiestich pilierov – The Six PillarsTM. Touto metodikou sa prieskum realizoval na Slovensku už po siedmykrát. Zber dát sa uskutočnil v roku 2023. Svoju skúsenosť so 133 značkami v desiatich sektoroch vyjadrilo viac ako 2 500 respondentov z celého Slovenska.

Informačný servis


Počasie